Tollarp Paintball
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Seg säsong

Gå ner

Seg säsong Empty Seg säsong

Inlägg  Anders PBT tor okt 27, 2011 12:14 am

Visserligen fick vi ihop till ett scenariospel men uppslutningen var svag från klubbens medlemmar och i övrigt finns det en del att önska.
Några spelningar har avverkats under året men i klubbens regi var det nog den sämsta säsongen någonsin, tyvärr. pale

Jag har inte riktigt koll på varför men kanske beror det på att ingen riktigt tagit tag i spelningarna och därför har det blivit lite tunt på träffarna.

Vi har dock en del nya medlemmar som är riktigt sugna på att spela och kanske finns där en pådrivande kraft bland dessa nya förmågor. bounce
Jag har ju inte riktigt den uppgiften i klubben även om jag agerat lite drivande ändå, jag har fullt upp med svensexor, möhippor, idrottsföreningar, skolor och kompisgäng som vill spela.

Nu sjunger denna säsongen på sin sista vers och som det ser ut är kommande helg den sista planeringsbara tiden och den är bokad dessutom Twisted Evil

Nu är det förvisso så att det kan fungera även under vintern bara temperaturen tillåter det, över +5 så fungerar det hyggligt om solen vill visa sig. Så ser någon en lucka i molntäcket så finns alltid chansen fortfarande.
sunny
Anders PBT
Anders PBT

Antal inlägg : 124
Registration date : 07-10-14

http://www.paintbolltollarp.com

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet