Tollarp Paintball
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

VIKTIGT MEDDELANDE!!

Gå ner

VIKTIGT MEDDELANDE!! Empty VIKTIGT MEDDELANDE!!

Inlägg  Guntan mån sep 29, 2008 4:51 pm

Vi i styrelsen hade möte i fredags (26/9) och kom överens om att vi ska sälja salami från Delikatess-kungen! Vi behöver få in extrapengar
till klubben och detta verkar vara lagom "svårt". Om vi säljer mellan 0-149 salami så tjänar vi 45 kr/korv, nästa steg 150-199 st korvar
tjänar vi 60 kr/korv osv... Vi tar upp beställningar och sen levereras exakt antal korvar som vi sålt för så det blir inte tal om någon
retur vilket är jättebra tyckte vi iallafall:) Korven säljs för 165 kr/styck och den väger 800 g, den levereras i en snygg presentförpackning,
bra förslag till julklapp tex?
Vad säger du? Hoppas alla är positiva till detta förslag och vi tycker att alla ska försöka anstränga sig att åtminstone sälja minst 1-2 korvar
per man. Sen är vi alla olika, vissa kan sälja mycket medan andra endast lyckas sälja ett par stycken men det spelar ingen roll, bara alla
är med och hjälps åt:)
Maila gärna tillbaka och "tyck till" men jag tänkte så här: hör jag inte av dig så förmodar jag att du är med på noterna annars måste du
maila mig eller någon annan i styrelsen (Anders P, Ubbe, Bosse N) om det är så att du tycker detta är "rent för jävla tråkigt" (eller nåt).
Vi hör av oss senare!

Sen en annan sak, Bosse har förbokat ca 16 platser till Bordershop med Bromölla Buss söndagen den 26/10, kostar ca 400 kr. Han behöver ha besked på
hur många som vill följa med denna dag, bussen avgår tex från Tollarp vid 0600 på morgonen tror jag att det var och hemma igen på kvällen
vid 1900-tiden. MEDDELA BOSSE SENAST 3-4/10!!! Tider osv meddelas till alla de som vill följa med! Bosses mailadress ser ni ju här ovan....

Annat på gång i november som vi återkommer till: HALLOWEENFEST + BOWLING:-)

Guntan
Kassör

Antal inlägg : 7
Registration date : 07-10-13

http://www.teamtollarppaintboll.se

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet