Frågor ang klubben + köpråd.
3 posters
Sida 1 av 1
Frågor ang klubben + köpråd.
Hallå.
Jag är ny här på forumet och planerar att gå med i klubben inom en snar framtid.
hur ofta spelar / Tränar ni?
Jag ser hälst att kunna träna/spela så ofta som möjligt.
Det finns även i mitt intresse utav att köpa en egen markör + utrustning. Finns det någon speciellt modell eller märke som ni kan rekommendera?
Mvh // Rickard "Rolle" Andersson
Jag är ny här på forumet och planerar att gå med i klubben inom en snar framtid.
hur ofta spelar / Tränar ni?
Jag ser hälst att kunna träna/spela så ofta som möjligt.
Det finns även i mitt intresse utav att köpa en egen markör + utrustning. Finns det någon speciellt modell eller märke som ni kan rekommendera?
Mvh // Rickard "Rolle" Andersson
Rolle- Antal inlägg : 4
Registration date : 11-08-08
Sv: Frågor ang klubben + köpråd.
Hej Rolle!
Klubben brukar spela ca 1 gång/mån. För tillfället står det en aning stilla med intresset... vissa jobbar för mycket
och har inte tid, någon är på "långresa" och någon gör lumpen osv...
Jag har gjort så denna säsong att jag har mailat ut förfrågan till medlemmarna när de vill spela och så har vi bokat
in en dag. Det är väl snart dags för ny spelning om vi får ihop folk så jag (eller någon) kan skriva in här på forumet
när det är dags
Hälsn Guntan Nilsson
Klubben brukar spela ca 1 gång/mån. För tillfället står det en aning stilla med intresset... vissa jobbar för mycket
och har inte tid, någon är på "långresa" och någon gör lumpen osv...
Jag har gjort så denna säsong att jag har mailat ut förfrågan till medlemmarna när de vill spela och så har vi bokat
in en dag. Det är väl snart dags för ny spelning om vi får ihop folk så jag (eller någon) kan skriva in här på forumet
när det är dags
Hälsn Guntan Nilsson
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet