soft argun
3 posters
Sida 1 av 1
soft argun
nu på halvårsmötet 30/9 kommer två kompisar att informerar lite om sin verksamhet innom softargun.vi har pratat om att spela lite tillsamans nu under hösten låter det intressant eller vad tycker ni. dom vill även möta oss i paintboll
mvh ubbe
mvh ubbe
ubbe- Antal inlägg : 18
Registration date : 08-02-08
Sv: soft argun
Blir det någonting med paintboll på lördag? Kommer det några eller blir vi själva för då är det inte lönt att komma om vi inte blir ett helt gäng.
kommer inte
Kan inte i helgen heller har för jävla mycket skit å göra på gården .... segt men thats life......får väll anställa en till när economin tillåter,
Hoppas allt går bra annars minna vänner har varit på å frågat mig om vi inte ska spela paintball snart, har sakt till att ni kör men de verkar inte
villa dra dit utan mig. får se nu när höstbruker e över då ska man väll ha några timmar över iallfall hoppas ja så då kommer ja ner å lirar om ja får?
ha de fint
Hoppas allt går bra annars minna vänner har varit på å frågat mig om vi inte ska spela paintball snart, har sakt till att ni kör men de verkar inte
villa dra dit utan mig. får se nu när höstbruker e över då ska man väll ha några timmar över iallfall hoppas ja så då kommer ja ner å lirar om ja får?
ha de fint
Sv: soft argun
Det är klart att du är välkommen när du vill, sälj grisarna så får du gott om tid över. hehehe
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet