spelning snart?
4 posters
Sida 1 av 1
spelning snart?
Hej vi är en grupp som gärna vill ansluta oss till er och testa spela en gång, ni har inte bestämt några fler träningstider än den som är den 30maj? Kanske i mitten av juni eller något?
Lina- Antal inlägg : 4
Registration date : 09-05-11
Sv: spelning snart?
Hej Lina kul att ni vill ansluta er till oss.Ni är jätte välkommna till oss vi är ett glatt gäng som ni säkert kommer att trivas ibland.Ni kan väll komma den 30 och spela med oss.Ring gärna om du har frågor.
mvh Ubbe ordförande TTP
mvh Ubbe ordförande TTP
ubbe- Antal inlägg : 18
Registration date : 08-02-08
Det är så att vi har en del baler och studenter att genomgå den 31 och hela början av Juni så blåmärkena från paintballen skulle jag gärna vilja avvakta med tills efter klänningsdagarna haha, men jag tänkte ge detta i 18års present till min vän som fyller år snart så om ni vill ha en spelning i mitten av Juni eller något så är vi absolut på!
Hej jo det är klart ni inte ska ha blåmärke innan balen he he
men det blir färre blåmärke på storspelet den 30.
mvh Ubbe
men det blir färre blåmärke på storspelet den 30.
mvh Ubbe
ubbe- Antal inlägg : 18
Registration date : 08-02-08
haha lätt för dig at säga, jag vågar inte riskera någonting tyvärr:P, men hur och när brukar ni bestämma speldagar?
Om nu herr ordförande skulle ta och samla ihop sig lite så vet han att vi har en spelning på nationaldagen den 6e kl1000 (festspel inför partyt på kvällen).
Sen är det inget mer bokat i juni för klubben, Lördagarna är i princip bokade för hyrgrupper hela månaden, kanske finns någon Söndag ledig alternativt en Fredagskväll. I juli kan tänkas men där är inget bokat av klubben ännu. Scenbygget till Diggilo är den första Lördagen där så den speltiden brännde inne.
Ligg på från klubben så ordnar vi en tid vet jag
Sen är det inget mer bokat i juni för klubben, Lördagarna är i princip bokade för hyrgrupper hela månaden, kanske finns någon Söndag ledig alternativt en Fredagskväll. I juli kan tänkas men där är inget bokat av klubben ännu. Scenbygget till Diggilo är den första Lördagen där så den speltiden brännde inne.
Ligg på från klubben så ordnar vi en tid vet jag
åh typiskt! bra att jag är på dop i göteborg då haha, en fredag eller söndag i sommar hade varit skit bra, ni kanske kan diskutera några passande alternativ i klubben, jag vet inte hur ni gör men vi är i stort sett lediga hela sommaren förutom en vecka i juli bara haha:p
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet